Tłumacz.

niedziela, 18 maja 2014

*tytulu nie ma, bo brak pomyslow* ~

Czesc ~
Nuda cholerna. nie chce mi sie nic. Jak zawsze, rodzice zjebali mi weekend, bylam u babci. Caly dzien padal deszcz. A wieczorem tak zle sie czulam... brak slow.
A dzis... juz lepiej :)
~~~~~
Dzis przyjezdza do mnie ciocia z kilkumiesiecznym (a moze juz rocznym?) dzieckiem. Mala ma na imie Zuzia. Ja tam bym nazwala dziecko bardziej oryginalnie, np. Angela albo Marcelina. To piekne imiona. Jednak w przyszlosci chce zamieszkac z moja kobieta. Bedziemy mialy kilka kotow i mopsa. Ciekawie bedzie, hehe.
Poranek byl na tyle nudny, ze az zaczelam robic sobie zdjecia.














Polecam aplikację Retrica (na Androida).
~
Niedawno mialam w szkole Swieto Patrona. Naszym patronem jest Jozef Pilsudski. Boze... wszyscy srali z tej okazji w gacie. Smieszy mnie takie zachowanie.




Wypada jeszcze odrobic lekcje, wiec musze juz konczyc. Milego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ^^