Tłumacz.

sobota, 19 kwietnia 2014

Hejcia. ~

Cześć ~
Ugh. Święcenie jaj, jak ja tego nienawidzę. stanie godzinę w kościele i słuchanie gadania księdza. Co za różnica, czy zjem jajko poświęcone, czy nie? I to składanie życzeń... kurwa, nienawidzę.
Jestem Ujeżdżaczem Jednorożców. Od zawsze. Kocham je. A oto nowe rodzaje jednorożców:
~ Pandicorn


~ Kittycorn


Oto nasi nowicjusze ^^. Fajnie będzie sie je ujeżdżało. 
Ogólnie, jednorożce są wspaniałymi stworzeniami. Koń z rogiem, całkiem fajna sprawa. Marzy mi się, żeby przyszedł do mnie jednorożec, wziął na grzbiet i byśmy polecieli w nieznane. Ojejku <3
Poza tym kocham kotki. Utożsamiam się z czarnym, malutkim kociątkiem. Od zawsze. chciałabym mieć kota. Byśmy sie bawili, smyrałabym go za uszkami, czesała sierść, przytulała... niestety, mam tylko papugi. 
~~~~~~
Wiosna już w natarciu. Jejku, jak ja tę porę roku uwielbiam. Kwiaty, kwitnące drzewa. Pandziałkę mówiła, że w Japonii sakura (wiśnia) już kwitnie. U nas też! ♥
 

Poza tym trawy są już zielone i rosną kwiaty. Aż żal pomyśleć, że niedługo te pięknie kwitnące drzewa, zieloniutkie trawy, kwiatki niedługo znikną... Niedługo lato, wakacje ♥ Na pewno nie spędzę ich w domu, co to to nie.

Czas umyć buty </3 Bynajmniej są niezawodne - odpowiednie na zimę, wiosnę, lato, jesień, każde warunki pogodowe, kamienie, góry, wszystko. ~ Polecam - Gabriela  K.
~~~~~~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ^^