Tłumacz.

czwartek, 17 kwietnia 2014

Polecam + zestawy ~

Hejka ~
Wolne! Do szkoły idziemy dopiero w środę *o* Jak super. Nareszcie coś pozytywnego. Wielkanocy nie obchodzę, bo nie wierzę w boga. Ale kilka dni wolnego zawsze się przyda. Serio, ja ledwo wytrzymałam te trzy dni w tym tygodniu. Ojciec oddał mi telefon. Jeee.
~~
Dziś chcę polecić wam moje ulubione:
~ blogi
~ aski
~~~
BLOGI 

1. About Art
<klik>
Pisałam o tym blogu w notce o handmade. Natalia, tegoroczna maturzystka prowadzi bloga, na którego wstawia zdjęcia swoich dzieł - rzeczy stworzonych z modeliny.

2. Cute Kawaii Doll
Moja znajoma, Ania. Ma 12 lat, ale potrafi nieźle opisywać swoje uczucia i przeżycia. Interesuje się Japonią. Uwielbia słodkie rzeczy (można wywnioskować).

3. Usamichan
Usamichan, słodka dziewczyna z Ciechanowca. Ma 17 lat. Ubiera się w swoim oryginalnym, nieco alternatywnym stylu. Bloga prowadzi bardzo mądrze i idealnie.

4. Tapirduki
Bardzo ładna, mądra, oryginalna i miła dziewczyna. 19-letnia Tapir, a właściwie Adrianna jest dość znaną osobą wśród nastolatek. Dokładnie opisuje, co u niej słychać, a także dodaje zdjęcia i opisy ubrań. 

5. Rukia-chan 
Rukia ma 12 lat. Na imię jej Łucja. Pisze bloga o sobie, jej przemyśleniach, a każdy post dekoruje kawaii obrazkami. Oceniajac inne blogi, zwraca uwagę na wygląd i styl pisania. 
Niestety, wstawię tylko screena, ponieważ Rukia zabrania kopiowac cokolwiek.

6. Always Made
Always Made, blog także z rzeczami handmade. Dominika (bo tak na imię autorce) tworzy bardzo fajną biżuterię. 

7. Life by Aga
Agata ma 16 lat. Mieszka w województwie lubelskim. Chodzi do 3 klasy gimnazjum. Kocha rysować (tak jak ja, hehe). Obrazków nie da się kopiować, więc zajrzyjcie sami :)

8. Himeayumi
Ayu, lolita. Jej styl - bardzo oryginalny i alternatywny - inspiruje mnie. Na blogu opisuje swoje przeżycia i stylizacje.




ASKI

1. Feta

2. Narumi Neko

3. Ayumi

4. Miku Nao Vincent

5. Kselia

6. Usami-chan

7. Pandzia

8. Ksiądz Mariusz

9. Tapir

10. Demeria

PS
mój ask - <klik>

~~~
Oto moi ulubieńcy ;)

~~~
ZESTAWY










1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! ^^